Nová karta ve hře

Západní brána S02E01

6. 1. 2014 · 3092 · 0 · Malabar

Nepamatujete si, co se řešilo na shledání Sedmy nožů v poslední hře? Nebo si snad poslední hru nepamatujete vůbec? Tak to určitě čtěte níže a vzpomínejte :)

Samotný děj

Stručně

  • Cca dva měsíce po season 1. Kromark Asal Guldar prohlásil spojenectví s Rudými mágy z Thay, jednoho vzal za rádce. Vy jste byli polapeni a uvězněni Rudými mágy.
  • Probudili jste se v jakémsi vězení – sklepení rozestavěné magické univerzity.
  • Věznil Vás tam Rudý mág, dle vašich dedukcí má příjemní Zurn
  • Z vězení jste se dostali, museli jste ale přes démony – Barlgury
  • Následovali jste asasína Sedmy nožů – Sedmého nože.
  • Sedmý Vám předal aumulet, pomocí kterého jste se dostali do hradu, za oplátku chtěl, abyste zjistili info o Rudé máginy.
  • Prošli jste „přenosovou iluzí“ a objevily jste se v ložnici Lorda hradu.
  • V patře jste našli dopis určený Zarufovi Zurnovi do Thaye. Později jste zjistili, že jméno paří hlavě Rudých mágů.
  • Když jste byli odhaleni, zapálili jste knihovnu.
  • Ve vzniklém chaosu jste Rudé mágy a strážné rodu Vamosů obalamutili a přesvědčili jste je, že jste na jejich straně, ty co to prokoukli, čekala povětšinou smrt.
  • Z hradu jste s koudelí u zadku (Rudý mág, jenž Vás věznil) nakonec uprchli.
  • Po odpočinku jste šli na kontaktní místo do údolíčka v lese.
  • Sedmý Vás odvedl do tajného sídla Sedmi nožů, kde jste se zúčastnili jejich rady.
  • V radě bylo dalších šest asasínů a Kasar Kámen.
  • V radě se mimo jiné probíralo kolik kupeckých rodin ze Západní brány je již spřáhnuto s Rudými mágy.
  • Podpásovkou pak bylo zjištění, že Noční masky byly postaveny mimo zákon.
  • Rada byla předčasně ukončena vpádem vojáku se znakem rudého slunce, k nim se po chvilce přidali Rudí mágové.
  • Začal boj a vy jste prchli pryč únikovým tunelem, poslední co jste slyšeli, byl ženský hlas volající: „Nesmí nám uprchnout, vypusťte slídíce!“.
  • Novým cílem je kontaktovat Lorda Sema a dále ho přesvědčit aby podpořil noční masky.

Méně stručně

Zhruba dva měsíce po season 1. Kromark Asal Guldar prohlásil spojenectví s Rudými mágy z Thay, jednoho vzal za rádce. Vy jste byli polapeni a uvězněni Rudými mágy.

Probudili jste se v jakémsi vězení, po čase jste vydedukovaly, že to je rozestavěná magická univerzita. Rudý mág (jeho přímení předpokládáte Zurn) Vám řek že odchází za politikou, ale že přes den se od tamtud určitě nedostanete. Chvíli poté co odešel mág, odešli i všichni ostatní co jste viděli (dělníci a bachaři). Socha, která, byla před vaším vězením při kontaktu se světlem začla ožívat a její kamenná skořápka se rozpadat. Jednalo se o sochu démona Barlgura. Z vězení jste prchly, stejně tak i z patra. Cestou se Vám podařilo poničit „roztávající“ sochu – v podzemích prostorech byly ještě další dvě. Při útěku ke dveřím jeste museli balancovat na trámech, pod kterými krvelačně řvali další dva probuzení démoni. Díky Garyho hbitému jazyku Vám delnasové dali pokoj a stejně tak i bachař. Druhý bachař byl skopnut do podzemního patra novou osobou na scéně – zahaleným asasínem, kterého jste již viděli. Později jste se dozvěděli, že je označován jako Sedmý nůž. Poté co jste díky Kalamovo hrdinskému činu vyřešili problémy s Barlgurou, které započali pádem Argoma Dexe do spodního patra, jste se vydali za asasínem.

Sedmého nože jste následovali do lesa – do údolí, kde jste již kdysi byly. Garry Loutnák tam podřízl zajatého člena Kultu draka. Sedmý nůž Vám dal amulet, který by Vám měl usnadnit cestu do hradu Vamosů, kam jste se již nějakou dobu snažily dostat. Na oplátku chtěl, abyste zjistili informace o Rudé máginy. Nedaleko jste si odpočinuli a pod rouškou noci vyrazily k hradu. U věže, kterou vám Sedmý popsal, jste použili aumet a dostali se dovnitř. Ocitli jste se ve velmi dobré iluzi, která sloužila pro přenos do místností v hradu. Ocitli jste se v ložnici Lorda hradu. V ložnici, ani v přilehlých pokojích jste nenašli nic, co by ukazovalo na rudovlasou kouzelnici. Dali jste se do prohledávání ostatních pokojů. V jednom z nich jste nalezli rozepsaný dopis určený Zarufovi Zurnovi do Thaye. Později jste zjistili, že jméno paří hlavě Rudých mágů. Během pátrání jste zabily několik Rudých mágů, což spustilo řetězovou reakci. Tu jste řešily klasickým způsobem – zapálili jste knihovnu. Při pokusu o útěk jste narazili na stáže a další Rudé mágy. Některé z nich jste zpacifikovali, jiné přesvědčili o tom, že jste na jejich straně a pomáháte hasit. Argom jednu skupinu strážných dokonce přesvědčil, že jejich bratr ve zbroji je ve skutečnosti špion. Z patra jste utekli tak tak, aby sí Vás nevšiml onen Rudý mág, jenž Vás věznil v rozestavěné magické univerzitě. Po chvíli bloudění po hradu a nádvoří se Vám podařilo uprchnout. Argom Dex měl ale na kahánku.

Utekli jste do Vašeho provizorního útočiště v lesích. Po odpočinku jste vyrazili na kontaktní místo v zalesněném údolíčku. Sedmému noži jste pověděli, co jste zjistili. Pak Vám Sedmý dal pytle na hlavu a společně jste vyrazili na radu Sedmi nožů. Po-té co jste ucítily, že jste se přenesli na jiné místo, jste si sundali pytle z hlav a Sedmý Vás odvedl do místnosti, kde jste mohli chvíli vydechnout. Po chvíli se Sedmý vrátil a přerušil hádku Garyho a Argoma. Vydali jste se na radu. Na radě bylo dalších pět asasínů podobně oblečených jako Sedmý. Navíc tam byl i Kasar Kámen, člen Nočních masek, kterého jste již dříve viděli. Během rady se přidal i další asasín – Pátý nůž. Na radě se probírala magická univerzita, vliv Rudých mágu na politiku, rodiny zkompromitované Rudými mágy. Šokující zprávou bylo Kromarkovo vyhlášení Nočních masek mimo zákon, tento fakt ukázal, jak moc Rudí mágové zasahují do fungování města.

Radu přerušil vpád vojáků s rudým sluncem na varkoči. Chvíli na to zavířila magie a začali se objevovat Rudí mágové v čele s rudovlasou Rudou máginí. Nastal kruty boj, asasíni se vrhli na mágy a vzduch naplnil pach krve a přítomnost magie. Kasar Kámen Vás vzal bokem, a řekl Vám, že se musíte dostat za Lordem Semem a přesvědčit ho aby podpořil Noční masky a odboj. Poslední co Vám Kasar řekl, bylo, že se příští půlnoc setkáte u kasáren městské stráže - zvenčí města. Vydali jste se do únikového tunelu, po několika metrech se za sebou slyšeli ženský hlas: „Nesmí nám uprchnout, vypusťte slídíce!“.

Flashback

Postavy: Argom DexGarry LoutnákKalam Mechar.

Vplížily jste se na hrad rodiny Urdů. Vašim cílem bylo najít kompromitující materiály na Lorda Sentara Urdu – spojitost s Rudými mágy, s Kultem draka – cokoli.

Do hradu jste se dostali z hradeb. Zapluli jste do pokoje, kde byla spící dvojce, na neštěstí jste získali pozornost stráží, které jste poté v několika vlnách pobili. Po potyčkách jste pokračovali do pracovny Lorda. V pracovně byl čerstvě podříznutý Lord Sentar Urda. Leč jste si mysleli, že jste v pracovně sami nebyla to pravda – byl tam s Vámi i člen Kultu draka. Trochu jste se postrkali a kultista uprchl. Před tím ještě zavolal do chodby, že Lord byl napaden. V rychlosti jste popadli materiál, co jste viděli, a se stážemi v patách jste utekli z hradu cestou, kterou jste přišli.


Komentáře

Bohužel zde zatím nejsou žádné komentáře. Napište něco :)

Přidat nový komentář